ORSZÁGOS SZINTŰ BESZERZÉSEK DIGITALIZÁLVA

Közbeszerzési tender

Komplex beszerzési folyamatot lefedő rendszer, a tenderkiírástól a kiszállításig – az összes hazai intézményre kiterjedően. Modern, kibernetes-alapú mikroszolgáltatásos architektúrával.

Probléma

A felhasználói hozzáférések rendkívül összetettek: több tényezőtől függenek, például az adminisztrátortól kapott jogosultságoktól, a megszemélyesített cégtől, annak szerepétől a tenderben, a beadott dokumentumoktól és a tender aktuális állapotától.

Megoldás

Egyedi jogosultságkezelő modul, amely valós időben összegyűjti az összes releváns tényezőt, kiértékeli a hozzáférési jogosultságokat, és ezeket elérhetővé teszi a rendszer feldolgozó egységei számára.

A legnagyobb problémát az jelentette, hogy hónap végén egyszerre érkező, több százezer soros Excel interfész fájlok túlterhelik a rendszert. A nagy méret és a komplex ellenőrzési logika jelentősen lassítja a feldolgozást. Az interfészek kiváltása API-val nem megoldható.

FELHASZNÁLÓI BEJELENTKEZÉS / NAP

Többlépcsős optimalizálás a teljesítményproblémák enyhítésére

A feldolgozási logika külön microservice-be szervezése

Ellenőrzési adatok előzetes cache-elése

Excel fájlok előfeldolgozása és memóriabarát adatstruktúrába rendezése

Adatok ideiglenes tárolása és késleltetett adatbázis-mentés az inkonzisztencia ellen

35 000

REGISZTRÁLT USER

A rendszer országos lefedettségű, több tízezer intézményi és vállalati felhasználóval. Az adminisztratív és operatív szerepkörök széles skálája biztosítja, hogy minden szintű beszerzési feladat kezelhető legyen.

~200 M

REKORDOS ADATBÁZIS

A hatalmas mennyiségű adat strukturált és optimalizált tárolása biztosítja a gyors visszakereshetőséget és az üzleti döntések támogatását.

~100

FELHASZNÁLÓI BEJELENTKEZÉS / NAP

A rendszer naponta körülbelül 100 különböző felhasználót szolgál ki, akik valós időben végeznek megrendeléseket, jóváhagyásokat vagy riportolást.

~15 000

RÉSZTELJESÍTÉS / NAP

A beérkezett rendelések részteljesítéseit – legyen szó részszállításról vagy különböző beszállítóktól történő teljesítésről – szintén a rendszer kezeli, biztosítva az átláthatóságot és az elszámolhatóságot.

Kapcsolat

Kollégáinkkal készen állunk arra, hogy informatikai igényeikre Önökkel közösen találjuk meg a legjobb megoldást. Keressen bennünket bizalommal, együtt biztosan sikerre visszük bármely egyedi elképzelését!

info@ashszoftverhaz.hu

1117 Budapest Budafoki út 97.