Application Support és Service Manager

Full time • Hybrid • Budapest

JELENTKEZEM

Csak pár kattintásra vagy karriered következő pontjától.

Jelentkezésed követően a pozícióval kapcsolatban munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.

Csatlakozz hozzánk application support specialist-ként, hiszen kiemelkedő fizetéssel, teljesítményalapú 13. havi bónusszal, SZÉP kártyával és hibrid munkarenddel támogatunk, hogy hosszú távon fejlődhess és sikeres karriert építhess nálunk.

Cégünk változatos és kihívásokkal teli projekteken dolgozik, amelyekben helyi és nemzetközi

együttműködések is szerepet kapnak. Legyen szó nagyvállalati rendszerek fejlesztéséről vagy

innovatív technológiai megoldásokról, nálunk mindig izgalmas feladatok várnak rád. Szakmai

fejlődésedet kiemelten támogatjuk egy dinamikus, inspiráló környezetben, ahol valódi értéket

teremthetsz.

A munkakör célja:

Az Application Support terület célja, hogy ügyfeleink és partnereink kulcsfelhasználói számára

biztosítsa az alkalmazások zavartalan működését az éles üzembe állítást követően. Emellett

támogatja a felmerülő problémák gyors megoldását, valamint az új üzleti igények felmérését és

koordinációját, mindezt magas szintű szolgáltatásminőséget fenntartva.

Főbb feladataid lesznek:

Ügyfélkapcsolat és támogatás:

  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel ticketing rendszeren vagy telefonon keresztül
  • Ügyfelek tájékoztatása a problémamegoldás teljes folyamata alatt
  • A bejelentések megfelelő kvalifikációja, szükséges információk begyűjtése
  • SLA- és KPI-elvárások teljesítése, minőségi paraméterek folyamatos figyelése

Problémamegoldás és szolgáltatásmenedzsment:

  • Beérkezett problémák és igények dokumentálása és elemzése
  • Tesztrendszerben történő reprodukció, naplóállományok elemzése
  • Átmeneti megoldások kidolgozása a problémák gyors elhárítása érdekében
  • Komplexebb esetekben a fejlesztői csapatok bevonása
  • Folyamatos kommunikáció az ügyféllel a problémamegoldás során

Application Support fejlesztése:

  • Tudásbázis folyamatos bővítése
  • Működési folyamatok fejlesztése, eszközök kiválasztása és testreszabása
  • Service Improvement megbeszélések szervezése és fejlesztési lehetőségek azonosítása


Csapatfejlesztés:

  • Kollégák mentorálása, tapasztalatok megosztása, konstruktív visszajelzések adása

Téged keresünk, ha rendelkezel:

  • Tapasztalattal service desk munkakörben
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készséggel
  • Empatikus, türelmes és megnyugtató ügyfélkezelési stílussal
  • Kiemelkedő problémamegoldó képességgel és kreativitással
  • Nyitottsággal az innovatív megoldásokra
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudással mind szóban, mind írásban
  • Microsoft Office alkalmazások magabiztos ismeretével
  • Alapvető ismeretekkel fejlesztési ciklusokról, verziókezelésről, hibajegykezelésről

Előnyt jelent:

  • Német nyelvtudás;
  • ITIL Foundation képesítés;
  • Tapasztalat Service Manager vagy Service Owner munkakörben;
  • SQL ismeretek: tudsz egyszerűbb lekérdezéseket írni és adatokat ellenőrizni;
  • Tesztelési tapasztalat (manuális) – képes vagy hibákat reprodukálni tesztkörnyezetben.

Amit kínálunk..

Kimagasló juttatási csomag

Teljesítményalapú 13. havi bónusz, SZÉP kártya, prémium egészségcsomag (szűrővizsgálatok és járóbeteg-ellátás), valamint év végi ajándékcsomag, mert a munkád értéket teremt – és ezt elismerjük!

Rugalmas munkavégzés

Hibrid munkavégzés (2 nap iroda, 3 nap home office) a munka és magánélet egyensúlyának támogatására.

Fejlődési és hosszútávú karrierlehetőség

Mentorálás tapasztalt kollégáktól, modern technológiák és módszertanok alkalmazása, hosszú távú szakmai kihívások, valamint változatos, akár nemzetközi projektek.

Szakmai és közösségi programok

Negyedéves szakmai napok, csapatépítők, közösségi étkezések és programok.

Modern iroda és kényelmi szolgáltatások

Ingyenes parkolás, irodai mini konditerem és zuhanyzó a mindennapi kényelem érdekében.

Támogató csapat és stabil háttér

Barátságos, összetartó csapat egy biztos hátterű vállalatnál, ahol a csapatkohézió és a szakmai kihívások kéz a kézben járnak.

JELENTKEZEM

Csak pár kattintásra vagy karriered következő pontjától.

Jelentkezésed követően a pozícióval kapcsolatban munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.

Kapcsolat

Kollégáinkkal készen állunk arra, hogy informatikai igényeikre Önökkel közösen találjuk meg a legjobb megoldást. Keressen bennünket bizalommal, együtt biztosan sikerre visszük bármely egyedi elképzelését!

info@ashszoftverhaz.hu

1117 Budapest Budafoki út 97.